Ποττέ μεν κρίνεις ένα βιβλίο που το εξώφυλλο του.
Ανάθεμα τα ποιος τηρά τούντο πράμα.
Μιλώ για τα στερότυπα που εντάσσουμε ο ένας τον άλλον μέσα.
Μιλώ για τον τρόπο που με αντιμετωπίσαν ανθρώποι σε διάφορες περιπτώσεις.
Τωρά εννα μου πείς, εν επιλογή σου ο τρόπος εμφάνισης σου. Το γιατί, εξηγώ άλλη φορα.
Ώτοστοπ.
Αποτυχία, όσες φορές τζιε αν το επροσπάθησα.
-Μάστρε, γεία σου, πεττάσεις με δαμέ πάρακατω?
-Μεν κουμπάς πας το αυτοκίνητο μου, φίε που δαμέ.
-Ε κυρία, μπόρεις να με πάρεις τζιε μένα, άρκησα τζιε μάχουμαι να..
κλείει παράθυρο τζιε δικλα που την άλλη.
-Συγνώμη..
-αααα..
ξερογύρισμα, χαζίρι να μπηχτεί.
-εεε, μπορείτ..
-ΟΙ!
-Γεία..
-Έν θελώ, αγόρασα στα προηγούμενα φώτα.
-μα εν τζιε πουλώ..
-Εν θέλω.
Τράπεζα:
Άλουτος, ρούχα των 2 εφτομάων, μαλλία ίσχια πάνω, κολλιτσιασμένα, δερμάτινο σάκκο με ατσαλόσποντες.
καρτερώ.
καρτερώ..
καρτερώ...
Έρκεται το γυρί μου..
Η υπάλληλος κάθεται τζιε θωρεί με.
Βάλω το σχίερι μες την εσωτερική πούγκα του σάκκου..
Ένας υπευθυνος κατεβαίνει τα σκαλία σχιονοτός
-Ποιός επαιξε τον συναγερμό?!
Γυρίζουν, ΟΥΛΛΟΙ, πάνω μου. Θωρούν με.
Θωρώ την υπάλληλο.
Φκάλω το σχιέρι μου που την πούγκα.
-'Μέρα, έχω ένα τσιέκκι να μου αλλάξεις.
Εκπνοές τζιε αναστεναγμοί..
Μα σαστε σοβαροί, κανεί ταινίες..
Στράτα.
Πρώτες επαφές με ελδυκάριους.
-ψίτ, να σου πω..
-ε?
-Βρίσκεις κάτι να φτιαχτούμε?
-...
-κανένα μπάφο καλέ.
-Μοίαζω σου με ντίλερ ρε μαλάκα?
-Ναι.
-Αεισιχτ..
Μπακάλη.
-Ναι, έσχιετε, πόκκες?
-ΚΟΚΕΣ?!
-πόκες, γαμώ το κέρατο μου, πόκες.
10 σχόλια:
ειτε έτσι είσαι είτε άλλωσπως, πάντα ενα βρεθεί μια στερεοτυπική κουβέντα να σε στολίσει. διότι στην ουσίαν κανένας εν θέλει να θκιαβάσει το βιβλίον.
1) check ur pm's giati opws pamen en na erti i imerominia je en tha to kserw
2) gia to post, enen kala na gennikevoume, oxi oti enen kala pou lalis, en kala pou lalis, alla enen kala na gennikevoume. Prin 2-3 mines eprepe na paw stin trapeza. Meta pou misi wra pou ekarteroun stin oura je irte i sira mou, kontefkw ston paggo, je i kopella pou edoulefken jame eforen ena peridereo me to logo twn Cinderella. Simiosi i kopella itan mitsia sxetika, je apokliete na itan efivi ton jero pou oi Cinderella itan stes dokses tous.
Tespa karterw na teliwsi jina pou eprepe na mou kami, je tin wra pou itan na fiw lew tis "akouis Cinderella?" je eprepe na tin dis intalws elampsen i fatsa tis, je lei mou "nai". je opws mou emilan eproseksa oti ishen je ena tattoo pou eshi sxesi me to metal, en thelw na mpw se leptomeries giati en thelw na tin "fwtografisw".
Opotan en kala na men gennikevoume.
Kalws i kakws, kapws prepi na plirothi je to enikio, je to revma je to nero, je aman kapios eteliwse pou tin efiviki ke fititiki ilikia, je fkenni eksw sti doullia, enen polloi oi topoi pou mpori na pienni opws theli. Distixws. Distixws oi anthrwpoi emathan na fovounte to agnwsto, je otidipote en eksw pou tes normes kamni tous na anisixoun gia tis ikanotites sou i gia to pion tou xaraktira sou. Exoume doullia mprosta mas akoma san kinwnies paggosmia, na mathoume na dexomaste tous allous opws ine me tes idieterotites tous.
3) exw pas ta 10 piercings, ta 2 en sto prosopo, sti doulia mou potte en ta forw, oute ta tattoo mou fenonte, oute tis diy foustoues forw pou forw eksw pou ti doulia mou, oute paw me ta shismena ta dixtiota ta kaltson. Touto en mou to zitisen kanenas, itan diki mou epilogi je en eshi na kami me tous ergodotes mou. Je Agglia pou edoulefka pou ta pramata en pio xalara, pale sti doulia mou den entinnoumoun opws ntinnome stin prosopiki mou zwi.
Egw ime egw, je tipote en mpori na to allaksi touto, thewrw omws oti sti doulia mou ofilw gia logous pou enen tis wras na men katevennw opws en na katevw na piw ton kafe mou. En to thewrw simvivasmo, giati je sto ekswteriko pou edoulefka je ta pramata en pio laska, pale ixa kami tin idia epilogi.
Κάποιοι κρίνουν το βιβλίο που το εξώφυλλό του (τζιε παραδέχουνταί το). Κάποιοι κρίνουν το βιβλίο που το critical review, την "κριτική" ή την περίληψη που έκανε κάποιος "αξιόπιστος" κριτικός (τζιε παραδέχουνταί το επίσης). Κάποιοι άλλοι κρίνουν το βιβλίο είτε που το εξώφυλλό του είτε που την "κριτική" κάποιου, αλλά εν το παραδέχουνται τζιε λαλούν ότι το εδκιαβάσαν τζιε εν τους άρεσε. Πολύ λίγα άτομα κάθουνται τζιε κάμνουν τον κόπο να δκιαβάσουν το βιβλίο. Αλλά τζιε πάλε, κάποιοι δκιαβάζουν το βιβλίο τζιε εν το καταλάβουν. Που τούτους, κάποιοι κάμνουν ότι εκαταλάβαν το τζιε για αυτό εν τους άρεσε, άλλοι κάμνουν ότι το εκαταλάβαν τζιε άρεσέν τους τζιε πολλά λίοι παραδέχουνται ότι εν το εκαταλάβαν. Κάποιοι πάλε κάμνουν πιο πολύ κόπο τζιε δκιαβάζουν σε βάθος το βιβλίο. Αλλά τζιε πάλε, κάποιοι που τούτους, αν τζιε εν τους άρεσε το βιβλίο, κάμνουν ότι τους άρεσε για να επιδείξουν την διαφορετικότητά τους που τους υπόλοιπους που το απορρίψαν. Άλλους άρεσέν τους το βιβλίο, αλλά εν έχουν το θάρρος της γνώμης τους να φκουν τζιε να το πουν πάραέξω. Τζιε πολλά λίοοι εν τζίνοι που εν να φκουν τζιε εν να πουν "ναι, εδκιάβασά το το γαμημένο το βιβλίο τζιε άρεσέν μου" (ή "εν μου άρεσε") τζιε εν να το εννοούν.
Το θέμα εν ότι τζιε τούτοι οι λίοι, αν ξαναδκιαβάσουν το βιβλίο, πολλά πιθανόν να έχουν άλλη άποψη κάθε φορά που το ξαναδκιαβάζουν. Γιατί τζιε το βιβλίο εν "λαλεί" πάντα τα ίδια πράματα. Το περιεχόμενο του βιβλίου αλλάσσει, εν εν το ίδιο, όσες φορές τζιε αν το δκιαβάσεις. Το τι εν να σου "πει" ένα βιβλίο εξαρτάται που πολλούς παράγοντες. Τζιε εν για αυτό που το εξώφυλλο εν εν αντιπροσωπευτικό του περιεχομένου του βιβλίου. Τζιε εν για αυτό που "εν πρέπει να κρίνουμε ένα βιβλίο που το εξώφυλλό του."
Που την άλλη, όμως, η αλήθκεια εν ότι το εξώφυλλο του βιβλίου δκιαλέει το ο ίδιος ο συγγραφέας του (ή ο εκδότης του ή τζιε οι 2 μαζί), άρα εν ο ίδιος που δκιαλέει τζιε την πρώτη εντύπωση που εν να δώκει το βιβλίο του προς τα έξω, είτε επειδή ο ίδιος νομίζει ότι τούντο εξώφυλλο ταιρκάζει στο βιβλίο είτε επειδή θέλει να προκαλέσει την εντύπωση του κοινού με το συγκεκριμένο εξώφυλλο.
Τα πιο πάνω εν τζιε κυριολεκτικά τζιε μεταφορικά.
Τζιε τα στερεότυπα υπάρχουν, ναι, αλλά εμείς εν είμαστε (μόνο) τα θύματά τους. Εν εμείς που πολλές φορές χρησιμοποιούμε τα για να εξυπηρετήσουμε δικούς μας σκοπούς, είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα.
hecate: i epilogi tis ekswterikis emfanisis pou kamni o kathenas en Epikinwnia. Opotan egw en tha elega oti touti i epilogi ginete iposinidita. Exi siniditi epilogi o anthrwpos gia to pws theli na epikinwnisi ton eafto tou i oxi. En milw gia tis efivikes ilikies, i atoma katw twn 25 pou akoma piramatizonte me tin taftotita tous se sxesi me to ti theloun na afto-provaloun i oxi.
Persi esillavan ton koumparo mou giati ekremmase ena pano eksw pou ta dikastiria tis lemesou pou egrafen "kante tis gravates sas kremmales". Prosopika an je katalavw to point tou, en esimfwnousa mazi tou, giati en mporoume na gennikevoume. En pistefkw oti oulloi oi dikigoroi pas touto to kosmo en skatanthrwpoi.
Ara en kala mia isorropia je mia pisini na kratite aman kamnoumen kritiki.
Pou jame je pera omws, en sto xeri tou kathenos na dialeksi me pious theli na exi epafi i oxi, je to ti foroun i oxi en tha eprepe na en kritirio gia to an mas areski enas athrwpos i oxi.
Το "συνειδητά ή ασυνείδητα" επήαινε γενικά στη χρήση των στερεοτύπων. Πολλές φορές, αν τζιε είμαστε ενάντια στα στερεότυπα, χρησιμοποιούμε τα, είτε που συνήθεια, είτε σκόπιμα, είτε χωρίς να το καταλαβαίνουμε, επειδή ίσως αυτά εξυπηρετούν κάποιο σκοπό που θέλουμε (ίσως συνειδητά, ίσως ασυνείδητα) να πετύχουμε.
Το τί φορά ένας άνθρωπος εν θα έπρεπε, όι, να εν κριτήριο για το αν μας αρέσκει ένας άνθρωπος ή όχι. Δυστυχώς, όμως, για τους παραπάνω ανθρώπους, τούτο εν ένα (σημαντικό πολλές φορές) κριτήριο. Τούτο ξέρουμέ το ούλλοι τζιε πολλές φορές χρησιμοποιούμε τα στερεότυπα τζιε επιλέγουμε να φορίσουμε ή να μεν φορίσουμε συγκεκριμένα ρούχα για να κρατήσουμε μακριά ή να προσελκύσουμε συγκεκριμένους ανθρώπους (ή συγκεκριμένους τύπους ανθρώπων)
τα στερεότυπα είναι δημιουργήματα των συνθηκών στις οποίες ζούμε
σε συνθήκες καπιταλισμού για να μπορέσεις να ζήσεις πρέπει να έχεις χρήματα για να αγοράζεις την τροφή σου ή τα πράγματα που είναι απαραίτητα όπως πχ στέγη ρούχα κλπ
η πιο συνηθισμένη επιλογή που κάνουν οι άνθρωποι είναι να πουλούν την εργασία τους σε κάποιον εργοδότη και να γίνουν εν ολλίγοις μισθωτοί σκλάβοι
η μισθωτή σκλαβια παει πακέτο με τις επιβολές του εργοδότη σου που αποκλειστικός του σκοπός είναι το κέρδος
οι συνθήκες καπιταλισμού με όλα τα παράγωγα τους, δηλαδή χρήμα=επιτυχία χρήμα=ευτυχία κλπ κλπ είναικάτι το πραγματικό έτσι κι αλλοιώς
έτσι η κοινωνία είναι αυτη που είναι με τα στερεότυπα που παράγει
ένα πράγμα σε καθορίζει αν του επιτρέψεις εσύ να σε καθορίσει
οι πλείστοι άνθρωποι όταν δουλεύουν φοράνε στολή αρκιβώς όπως το είπε η ευαγγελία
ένας ταμίας σε μια τράπεζα πχ φοράει την στολή του δηλαδή το κουστουμούιν του και την γραβατούα του
όπως και ένας λογιστής σε μια εταιρεία
από την άλλη μια πωλήτρια σε ένα funky εναλλακτικό μαγαζί με φανελούες no fear με νεκροκεφαλές tatto piercing κλπ που σου πουλάν το ένα αλλόνα και πάλι φοράει την στολή της
ή μια σερβιτόρα σε ένα underground bar πάλι θα φορέσει την στολή της
δηλαδή το σχετικό μαλλί τα σχετικά ρούχα σκουλαρικούθκια παντού κλπ
θα ήταν ποτέ δυνατόν ο ταμίας της τράπεζας ή ο λογιστής να δούλευε στο funky εναλλατκικό μαγαζί ή στο underground bar με την στολή που περιέγραψα πιο πάνω
και η πωλήτρια του funky cool εναλλακτικού μαγαζιού ή του bar να δούλευε στην τράπεζα ή στην εταιρεία με την στολή όπως την περιέγραψα πιο πάνω;
όχι βεβαίως θα πείτε........ και όμως και στις 4 περιπτώσεις έχουμε 4 μαγαζιά με αφεντικό που έχουν σαν αποκλειστικό τους στόχο το κέρδος
δηλαδή επί της ουσίας είναι ακριβώς το ίδιο απλά φοράνε άλλο περιτύλιγμα
εν τέλει, αυτό που έχει σημασία στην πραγματικότητα είναι το περιτύλιγμα; είναι η στολή;
δηλαδή είσαι αυτο που φοράς;
δηλαδή αν σου πάρουν αυτό που φοράς δεν θα είσαι αυτός που είσαι;
κάθε πράγμα έχει την σημασία που εσύ του δίνεις
hehe, re pelle prepei na kamoumen toutes tes faseis comics!!!!
Προσωπικά φίλε μου εν έπρεπε να σε ενοχλούν τα περιστατικά που μας ανάφερες μιας τζιε είπες μας πως εσύ εδκιάλεξες αυτόν τον τρόπο ντυσίματος. Αν όντως επηρεάζουν σε, ξανα σκέφτου το ενδεχόμενο να αλλάξεις κάπως όι επειδή ενοχλούνται οι άλλοι που 'σένα αλλά επειδή ίσως ενοχλείσε εσύ που την ενόχληση των άλλων, τζιε πάνω απ' όλα εμείς.
Τζιε ρε παιδκιά το "εξώφυλλο" τραβά τον "αναγνώστη" να μελετήσει το βίβλιο, εν θέμα ανθρώπινο. Ή καλές συστάσεις εννά έχουμε για ενα βιβλίο ή εννά το δκιαλέξουμε επειδή άρεσεν μας η περίληψη του, κανένας εν μπορεί να ξέρει πριν να το δκιαβάσει ολόκληρο, εν θέμα ρίσκου που κανένας έννεν διαθετημένος να πάρει.
Τζιε πες ρε φίλε μου τζίνος που σταμάτησες για ώτοστοπ τζιε τελικά εκατάληγε μέσα σε κανέναν χαντάτζιν; Εν λέω πως είσαι εσύ τούτος, απλά συζητώ.
Αν όντως στην τράπεζα ετραβούσες πιστόλι; Ακόμα τζιε οι χαshiκλοίες πρέπει να έβρουν τίποτε να πκιούν, εν νομίζω να πλησιάσουν κάποιον κουστουμαρισμένο. Πρέπει να καταλαμβαίνουμε τζιε τους άλλους, γιατί έτσι είμαστε τζιε εμείς.
I apologise for the late response alla twra ekatafera na mpw online, this was a busy week.
osr: dude/dudess, en kserw an ise kopella, alla an ise kopella i really sympathise with you sti fasi pou grafis "που σου πουλάν το ένα αλλόνα". En apistefto poso ksefevgoun oi times sta enallaktika magazia, dld an ine dinaton mia toulini fousta me tris sires touli na pouliete sto Camden 25 lires ke stin Navarinou 30 evro, ase pou an pas px Athina sto Black n Rose ta "enallaktika" rouxa en toso tipopiimena pou nomizis oti empikes mes to Mango.
To kalo me to diy en oti peran tou oti vazis oti thelis opws to thelis sto assemblage sou, enen tipopiimeno. I palloujia en oti sta diy shops gia kataskeves, px stin poli mou, epia se ena sxetika kalo magazi na piasw rouxina louloudia gia ena headcrown me kordelles, je ekatsan mou 8 louloudia 16 evro. Ara prepi na mathw na kamnw smili. Point is, akoma je atoma pou goustaroun na kamnoun diy, pale je jame i agora ksefevgi polles fores, enen logikes oi times tous. Alla lali sou "an thelis agorazis".
:/ hehe
hecate: err, isws na men imoun polla ksekathari panw re. Opotan tha to thesw oso pio apla mporw.
En pistefkw sti fasi iposinidito/psixanalisi/lipes jazz, pistefkw stin epilogi tou athrwpou. En iperektimimeni (gia mena) i ennia tis psixanalisis / iposiniditou oxi mono se sxesi me tin meta-human metamonterna pragmatikotita pou zoume, alla pio polla se sxesi me tin idia tin istoriki pragmatikotita, an o kiklos tis Viennis en ixe perithoriopiisi ton Assagioli pistefkw oti tha itan polla diaforetika ta pramata. Tin poliplokotita tis psixosinthesis mporw na tin dextw, to "iposinidito/psixanalisi/lipes jazz" en mporw, giati aferoun pou ton athrwpo tis efthines twn praksewn tou je tin simantikotita tis siniditotitas, i opia en kati pou egw prwsopika i value, oso afora to specie twn athrwpwn. Opotan egw ime tis fasis "epilogi" - drasi je oxi "iposinidito"-pathitikotita.
Je epidi en exw oute polli xrono mprosta mou, ime siouri oti pale en eksigisa kala ti ennow, alla isws en kapws pio ksekatharo para opws to egrapsa panw.
Eva
Δυστυχώς εν εν ούλλα συνειδητές επιλογές. Υπάρχει τζιε το υποσυνείδητο. Τζιε το σύστημα περνά μας πολλά πράματα στο υποσυνείδητο. Πράματα τα οποία εν εξωφρενικά τζιε εν έχουν καμία σχέση με τη φύση, γίνουνται normalised μέσα στον άνθρωπο τζιε παιρνούν μέσα που το υποσυνείδητο. Εν μεγάλη κουβέντα τούτη. Το θέμα εν ότι είτε συνειδητά είτε υποσυνείδητα γίνουνται κάποια πράματα, το αποτέλεσμα εν το ίδιο. Εν για αυτό που εν σημαντικό να εντοπίσουμε τί περνά υποσυνείδητα, προκειμένου να έχουμε όσο το δυνατό περισσότερη ελεύθερη επιλογή
Δημοσίευση σχολίου